מדיניות משלוחים וביטולים

החזרת מוצרים תתבצע בכפוף לתנאים הבאים, ולכל דין תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010 (להלן: "התקנות").

ביטול עסקה  – החזר כספי

החזר כספי יבוצע כפוף לכך שהצרכן יחזיר לעוסק את המוצר כשהוא במצב תקין ולא פגום, במוצר לא נעשה כל שימוש, והוא יוחזר באריזתו המקורית, כהגדרת המונח בתקנות, בצירוף חשבונית קניה, או פתק החלפה ובהתאם לתנאים הבאים:

  1. כל הזמנה שטרם נשלחה ניתן לשנות או לבטל ללא עלות לאחר הודעה על ביטול עסקה.
  2. החזר כספי יינתן על מוצר שיוחזר תוך 14 יום ממועד קבלתו, לאחר קבלת הודעה ביטול עסקה.
  3. למען הסר ספק יובהר, כי מסירת הודעה על ביטול העסקה, אינה מחייבת את החברה, כל עוד המוצרים עצמם לא הוחזרו פיזית למשרדינו והתקבלו שם ע"י עובד החברה לבדיקה, לאחר הבדיקה יבוצע החזר כספי, בהתאם לתנאים המפורטים במדיניות זו.
  4. החזר כספי יינתן בקיזוז דמי המשלוח הלוך ושוב, אלה אם המוצר יוחזר פיזית על ע"י הצרכן למשרדינו. (במידה והיה עלות משלוח )
  5. במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול והחזרת המוצר, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את חיובו של הצרכן בשל המוצר שהוחזר ותמסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור, החברה רשאית לקזז דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מהמחיר ששילם הצרכן בפועל עבור המוצר שהוחזר תקף בעיקר למוצרים שהצריכו זמן אריזה מיוחד או הרכבה מיוחדת.

קבלת שובר זיכוי או החלפה

ניתנת אפשרות להחליף מוצר אשר רכשתם באתר הסחר האינטרנטי של החברה למוצר אחר זול יותר או יקר יותר, במידה ויש פער לטובת הצרכן יתבצע זיכוי כספי לטובתו או יוצע שובר זיכוי כספי להזמנה עתידית. במידה והמוצר החליפי יקר יותר יידרש הצרכן בחיוב כספי נוסף על הפרש המחיר בין המוצרים. בכל מקרה תמיד יקוזז עלות משלוח על סחורה שנשלחה כבר או חיוב נוסף על משלוח חדש. כמו כן החברה מאפשרת החלפת מוצר או הנפקת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בתנאים הבאים:

  • מוצר יוחזר תוך מתן אפשרות החלפה באחר או הנפקת שובר זיכוי אם הוחזר תוך 14 יום מתאריך הקנייה, כפוף לכך שהצרכן ישיב לחברה את המוצר כשהוא לא פגום באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש, ובצירוף הוכחת קנייה (חשבונית ו/או פתק החלפה מספר הזמנה).
  • זכות בית העסק שלא לקבל מוצרים שאינם עומדים בתנאים הנ"ל.
  • שובר זיכוי יהיה ניתן למימוש במשך 24 חודשים מיום הפקתו.

דרכים לביטול עסקה

צרכן יקר עומדת לך הזכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן תשמ"א – 1981 את/ה רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים הבאות:

  1. בטלפון 09-7731373 שלוחה 2
  2. בהודעת וואצפ באתר החנות 050-994-6604
  3. במייל sales@clicksafe.co.il
  4. בפקס 09-7731374

ניתן לבטל עסקה מיום קבלת המוצר ועד 14 ימים, ולקבל החזר כספי בהתאם למדניות החברה לביטול עסקה החזרה או החלפה של מוצרים.

בהודעת הביטול חשוב לציין: שם מלא, מספר הזמנה, מספר חשבונית, מס' טלפון, והסבר קצר על סיבת הביטול או איזה מוצר רוצים לבטל.

 

מדיניות משלוחים

חברת Click Safe עושה מאמצים רבים לזמני אספקה קצרים וזמינות מקסימלית ללקוחות.

חברת השליחים שלנו מגיעה ליישובים החל ממטולה בצפון ועד אילת בדרום. ערים ויישובים מעבר לקו הירוק זמן האספקה קצת יותר ארוכים.

זמני אספקה הסחורה 3-7 ימים עסקים לבית הלקוח.

לישובים מרוחקים נדרשים 10 ימים.

חשוב לנו באמת להגיע אליכם הכי מהר שאפשר

  1. איסוף עצמי – חינם ובתיאום מראש בין השעות 8:00-17:00 בטלפון: 09-7731373 שלוחה מס' 2  או לאחר קבלת הודעה למייל, מכתובת אזה"ת נר בנים כפר עבודה עין ורד. להגעה ב- WAZE כתבו (שרפים מערכות מיגון עין ורד)
  2. דואר שליחים – בתוספת של 59 ש"ח, הגעה תוך 3-7 ימי עסקים, ישוב מרוחק 10 ימים.
  1. הובלת משטח – בתוספת 300 ש"ח, חלק מהמוצרים בחנות בעלי נפח או משקל גודל וניתנים להובלה רק בעזרת משאית על גבי משטח. כמות המוצרים על משטח אחד היא 5-35 יח' בהתאם למידע הטכני הרשום בדף המוצר בחנות.

לשאלות נוספת יש לפנות לשירות הלקוחות 09-7731373 או במייל sales@clicksafe.co.il